3wrolos

Πέμπτη, Μαρτίου 24, 2005

 

[εγώ - χάρτες συνθηκών] εναντίον τού [εγώ - διακόσμηση] 4ο σημειωμα

στήν εργασία σου δράς διαφωτιστικά ή φορμαλιστικά ;
με τήν εργασία σου εμφανίζεις τίς σχέσεις παραγωγης της εργασίας σου ή παίζεις τόν διακοσμητικό ρόλο;

μάς διαφωτίζεις σχετικά γιά τήν εργασία σου ή δράς άκριτα σαν φορμαλιστικό προϊόν, συγκαλύπτοντας;

τό στρατηγικό ρόλο τής υλοποίησης τού διαφωτισμού πού έπαιζαν στή μοντέρνα εκφραση: 1. η ανάλυση τής γλώσσας καί 2. η υπαρξιακή συμπεριφορά, τώρα χρειάζεται νά τόν παίξει η ανάλυση καί η εμφάνιση τών διαδραστικών συνθηκών πού διαμορφώνουν τό υποκείμενο - προϊόν.

η ανάλυση τής γλώσσας ήταν η αναγκαία συνθήκη πού έσπαγε αντιδραστικά τίς εικόνες τόσο στήν εποχή τής αστικής κοινωνικής διαχείρισης οσο καί στήν εποχή τής διαχείρισης τής κοινωνίας ως παραγωγικού συστήματος.
Στήν εποχή τής διαχείρισης τής άϋλης εργασίας τού κοινωνικού υποκειμένου, η γλωσσική ανάλυση τής παραγωνής τών εικόνων δεν επαρκεί. Στήν εποχή τής μετατροπής τής υποκειμενικής έκφρασης σέ εκμεταλεύσιμο υλικό, τοσο η γλωσσική ανάλυση οσο καί η υπαρξιακή συμπεριφορά παίζουν τό φορμαλιστικό ρόλο τής διακόσμησης, τού πακεταρισματος τού προϊόντος - υποκειμενική έκφραση.

Η ανάλυση τών διαδραστικών συνθηκών πού ρυθμίζουν τή διαχείριση τής <αϋλης εργασίας τού υποκειμένου>, μπορεί νά είναι η θεμελίωση τής νέας στρατηγικής αντίδρασης.


ta proionta ths ergasias sou diafwtizoun tis sxeseis kai tis synthikes ths ergasias sou h' leitourgoun me diakosmhtiko rolo ?
 

sms [3o σημειωμα]

dimos
ta proionta sou diafwtizoun tis sxeseis kai tis synthikes ths ergasias sou h' leitourgoun me diakosmhtiko rolo ?

triantafullos
KAΛHΣΠEPA 2 ΔIAΦOPETIKEΣ MATIEΣ ΠOY EΞHΓOYN TO ΠPOION YΠAPXOYN KAI OI ΔYO ΛEITOYPΓOYN AYTONOMA ΠPOKEIMENOY NA AΠOΔΩΣOYN TON ΠPAΓMATIKO EAYTO O POΛOΣ TIΣ XPHΣHΣ TΩPA TO ΠΩΣ ΔHΛAΔH BΛEΠEI H MIA MATIA THN AΛΛH ΔINOYN KAI THN OΛOKΛHPΩΣH TOY ΠPOIONTOΣ AN EXΩ ΠAPANOHΣH MIΛA MOY

sokol
1. proion mou? opws? kanena proion den mporei na einai apokleistiko proion kanenos. 2. diakosmhtiko=katanalwsh=fthnh ais8htikh

dimos
Opws kai nanai kapoio proion to anaparageis ki ekfrazesai. S autous pou apey8ynesai ti tous emfanizei to proion sou, einai to erwthma

triantafullos
TON TPOΠO ΠOY ANTIMETΩΠIZΩ THN ΠPAΓMATIKOTHTA MOY NOMIZΩ AYTO ΠOY ΔEN ΓNΩPIZΩ EINAI ΠΩΣ OI AΓNΩΣTOI AΛΛOI ΦIΛOI MOY BΛEΠOYN

sokol
auto mou fainetai pws einai kai to zhtoumeno. to proion prepei na einai reusto, eley8ero, anoikto. apo pompos ekfrashs na ginei dekths ekfrashs.

Τετάρτη, Μαρτίου 23, 2005

 

διαδραστική Αισθητικοποίηση ρόλων (σημείωμα 2ο)


μία δράση πού παραβλέπει νά εκφράσει στή δομή της τόν αυτοπροσδιορισμό τού ακροατή, του χρήστη, του θεατή, τού άλλου υποκειμένου μέ το οποίο διαδρά, αναπαράγει άκριτα= φορμαλιστικά, κοινωνικούς ρόλους καί επομένως αισθητικοποίει τίς συστημικές συνθήκες γιά τόν αυτο-προσδιορισμό τού υποκειμένου

μια δράση πού αναπαράγει χωρίς νά φέρνει σέ ανοιχτή κριτική διάδραση τίς συνθήκες τής δράσης, αισθητικοποιεί τίς οικονομικο-κοινωνικές συνθήκες

ποιές ειναι οι στρατηγικές δράσεις - μέσα τού υποκειμένου γιά τόν αυτοπροσδιορισμό του σήμερα;


Τρίτη, Μαρτίου 22, 2005

 

ΠΟΙΟ ΝΕΟ ΡΟΛΟ; (1η σημείωση)


κάποτε ήταν τό σύστημα καί τό υποκείμενο πού αντιδρούσε καί τότε τό σύστημα θύμωνε καί τιμωρούσε τό υποκείμενο και αν τό υποκείμενο πάλι αντιδρούσε πιό πολύ, τότε τό σύστημα τού κανε μετά από χρόνια αντιδρασης κί ενα μικρό χατήρι. Μέ τά πολλά τό σύστημα είδε πώς τό υποκειμενο πού αντιδρά του είναι χρήσιμο. Τό κανε τραγούδια, ποιήματα, κινηματογράφο, ειδήσεις, προσωπάρχη, διευθυντή ΜΜΕ. Σήμερα τό αντιδραστικό υποκείμενο ανοίγει τούς ορίζοντες εξάπλωσης τού συστήματος. Οι αντιδραστικοί στίς δράσεις τού συστήματος μετατρέπουν σέ γραφικότητα τούς ρόλους τους, οταν με την υποκειμενική δράση τους οδηγούν στο νά γίνουν εκμετάλευσιμοι οι υποκειμενικοί πόροι αντίδρασης πού εκφράζουν. Τό αντιδραστικό υποκείμενο παρέχει τό χρησιμο μέσον γιά νά εκμεταλευεται τό σύστημα νέους πόρους.
ποιοί είναι οι νέοι ρόλοι πού μπορούν νά αυτοπροσδιορίζουν τό υποκείμενο, στήν εποχή τού γνωστικού καπιταλισμού, στήν κοινωνία τής γνώσης;

λειτουργεί <τροφοδοτικά> τό:
υποκείμενο - αντίδραση
υποκείμενο - ανάλυση
γλώσσα - αφαίρεση
υποκείμενο - ονειρο
γλωσσική απορρύθμιση
υποκείμενο - ύπαρξη
υποκείμενο - εμπειρία
υποκείμενο - ταυτότητα
υποκείμενο - τοπικότητα


Πέμπτη, Μαρτίου 17, 2005

 

Media Art Net | Overview of Media Art | Editorial

Media Art Net | Overview of Media Art | Editorial
Media art can only be conveyed by multimedia
: authorRudolf Frieling Dieter Daniels

«Media Art Net 1: An Overview of Media Art» is the first module published in the Net and is accompanied by this volume of text. This module will serve as a foundation for all later modules, and reacts at the same time to an additional paradox of mediation in the media: even those relevant websites that deal with media art still lacked up until now a comprehensive introduction to this subject. We thus see in the exemplary selection of materials and source texts as well the semantic links made by both authors as well as the database an important prerequisite for developing approaches to a curriculum on media art. Free access to these materials is a central aspect of the project. In terms of subject matter, ten introductory essays dedicated both to historical developments as well as interlinking references in terms of content are collected to an «overview.»

Δευτέρα, Μαρτίου 07, 2005

 

FW: [multitudes-infos] Bolivie

-----Original Message-----
From: "gdoublet@noos.fr"
Sent: 7/3/05 1:15:30 µµ
To: "multitudes-infos@samizdat.net"
Subject: [multitudes-infos] Bolivie

Dimanche 6 mars 2005,
>Il est minuit ici en bolivie ; nous sommes tous devant la tele, les postes de radio....d'autres citoyens, surtout
>a la PAZ , sont sortis dans la rue et une multitude s'est rassemblee sur la place centrale devant
>la CASA de Gobierno.
>Pendant ce temps a Santa Cruz beaucoup de citoyens fetent et applaudissent la Nouvelle :::.
> a.. voila deux heures que le president Carlos Mesa a annonce sa decision de mettre
> b.. son poste a disposition de la chambre des deputes ( il donne sa demission (mais pas
> c.. de maniere irrevocable !!) ....
> d.. ....les graves crises politiques et sociales que vit , a repetition ces derniers mois, la Bolivie ont rendu le pays difficilement gouvernable.
> e.. Se plaignant de l' "ingouvernabilite" de la nation et Jouant une de ces dernieres cartes (...un peu trop populiste..) le president Mesa menace tres clairement de
> f.. jetter l'eponge et cherche a creer une reaction populaire, apres un discours agressif, direct, clair, franc et
> g.. tragique quant a la situation du pays et les pressions economiques internationales qu'il subit.
>c'est un moment tres difficile pour la Bolivie et ses habitants, les prochaines heures seront des moments critiques qui pourraient ouvrir et agrandir certaines breches,....ou peut etre provoquer une grande reflexion des instances
>politiques les poussant a chercher un plus grand consensus pour pouvoir ecouter et satisfaire , pour le moins en partie, les diverses demandes de reformes politiques, economiques et sociales des regions et des differents mouvements sociaux.
>
>Si, demain lundi, la chambre des deputes accepte la demission du president....les demandes de la societe civile comme la revision de la constitution, l'election des prefets, les autonomies et la decentralisation ne pourront se realiser cette annee et
>cela pourrait provoquer de brutales reactions des diferents secteurs sociaux....
>Pour la premiere fois, une "partie" du peuple (de la region Andine ) descend dans la rue et manifeste en faveur
>du president....et la Police et l'Armee semblent respecter totalement la voie democratique et constitutionelle.
>(c'est pour le moins une preuve de maturite dans une jeune democratie latino americaine....)
>
>La situation est tres preoccupante...
>nous vous tiendrons informe.
>A+
>olivier + ingrid


 

 

Archives

11/01/2004 - 12/01/2004   12/01/2004 - 01/01/2005   01/01/2005 - 02/01/2005   02/01/2005 - 03/01/2005   03/01/2005 - 04/01/2005   04/01/2005 - 05/01/2005   09/01/2005 - 10/01/2005   11/01/2005 - 12/01/2005   12/01/2005 - 01/01/2006   07/01/2006 - 08/01/2006  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<< Home

   

This page is powered by Blogger. Isn't yours?